söndag 11 december 2011

Mitt spelberoende

Mitt spelberoende började som femtonåring i en liten stad i inlandet.

Det var i början på nittiotalet och det hölls inte så hårt på gränsen på arton år för spel. Att jag vann några stora summor de första gångerna jag spelade eggade mig till att spela mer och sedan har det bara rullat på.

Några stora vinster höll mig flytande och när jag nådde åldern för att gå på krogen blev det en del spel på Black Jack och Roulette också - jag började alltid krogkvällen med spel och många gånger betalade spelet hela krogkvällen inklusive två mils resa med taxi hem igen på natten.

De senaste åren har de stora vinsterna uteblivit och spelet har kostat mer än de smakat, så mycket mer att jag tvingats LÅNA pengar i hopp om att vinna de stora pengarna och snabbt kunna betala tillbaka lånen.

Tvi.

Nu har jag i alla fall varit spelfri 16 dagar.

Fattiga Lappen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar